Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Waarmee kunnen wij je helpen?
Bestellen
- Wat is de levertijd?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Mijn bestelling is in behandeling
- Geen bevestiging ontvangen
- Product of maat niet beschikbaar
- Artikel in winkelwagen plaatsen
- Hoe zoek ik artikelen?
- Wordt in verband met COVID-19 mijn bestelling wel bezorgd?
- Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling de bestelling nog wijzigen?
Verzending & levering
- Wat is de levertijd?
- Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
- Ik mis een artikel bij mijn bestelling.
- Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
- Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
- Is het mogelijk te bezorgen op een Postnl ophaallocatie?
- Hoe lang duurt het voordat ik mijn Track & Trace link ontvang?
- Wat moet ik doen als ik een beschadigd item hebt ontvangen?
- Naar welke landen verzendt Airforce?
- Wat zijn de verzendkosten?
Retour & Terugbetaling
- Hoe stuur ik een artikel retour?
- Terugbetaling
- Voorwaarden retourneren
- Kan ik een artikel ruilen?
- Ik heb een klacht
- Defect artikel retourneren
- Garantie bij Airforce
- Kan ik in verband met COVID-19 mijn bestelling nog wel retourneren?
- Hebben jullie mijn retour zending ontvangen?
- Kan ik mijn ontvangen items omruilen voor een andere maat of kleur?
- Is het mogelijk om twee bestellingen in één pakket te versturen?