Verzending & levering

  • PostNL (Nederland en België)
    Voor verzending met PostNL is de verzendtijd 1-3 werkdagen.

    UPS (overige landen)
    Voor verzendingen met UPS is verzendtijd 1-5 werkdagen.

    In drukke perioden kan de levering langer duren dan verwacht.

    Je kunt je pakket verwachten op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag of zaterdag.

  • Je ontvangt per mail een verzendbevestiging, hierin staat ook de track and trace waarmee je je bestelling kan blijven volgen.

    Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van je e-mailprogramma. Wij raden je aan je spambox van je email te bekijken. Wellicht dat onze orderbevestiging daar in terecht is gekomen. Mocht je daar de mail niet kunnen vinden, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • In het geval dat je één of meerdere artikelen hebt besteld, maar deze artikelen niet hebt ontvangen, dan dient u binnen 3 dagen na ontvangst contact opnemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.

  • Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van je bestelling. In dat geval vragen wij je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van het foutieve item en van het label van het foutieve item. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing! Graag mailen naar webshop@air-force.nl.

  • PostNL (Nederland en België)
    Bij PostNL kan je kiezen uit 3 mogelijkheden:

    • Ze komen de volgende dag terug
    • De bestelling ligt bij de buren
    • Of de bestelling ligt bij een afhaalpunt van PostNL.

    UPS (overige landen)
    UPS probeert af te leveren op je thuisadres. Indien je niet thuis bent wordt het nogmaals geprobeerd of UPS kan je pakket afleveren bij een UPS Access Point®-locatie bij jou in de buurt.
     Het pakket wordt daar 7 kalenderdagen bewaard. Na 7 kalenderdagen wordt het pakket als niet-afleverbaar teruggestuurd naar de afzender.

  • PostNL (Nederland en België)
    Het is mogelijk om jouw pakket te bezorgen op een ophaallocatie van PostNL. Nadat je jouw adres hebt ingevuld in de check-out, komen er opties tevoorschijn van verschillende locaties. Zodra je pakket bij de ophaallocatie bezorgd is en opgehaald kan worden, ontvang je een mail van PostNL.

    UPS (overige landen)
    Je kunt de bezorging van je pakker wijzigen via de link in de UPS tracking mail of via de UPS app via "Iets anders afspreken".

  • De email met jouw track & trace-link wordt verstuurd per mail zodra je pakket bij het postsorteercentrum is.


    Bekend bij PostNL

  • Het kan helaas voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Als klant kun je hier natuurlijk niets aan doen. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Ook is het handig om foto’s mee te sturen van de klacht. (Let op! Stuur het item nog niet retour, zonder foto kunnen wij helaas geen passende oplossing voor je zoeken.) Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

  • Wij verzenden naar de volgende landen:

    • Nederland, België
    • Verenigd Koninkrijk
    • EU landen *
      *) Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden
  • Nederland, België

    • €6 ,- / boven de €80,- gratis verzending

    EU landen *

    *) Bulgarije, Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden

    € 15,- Luxembourg
    € 18,- Germany
    € 25,- France, Denmark, Italy, Czechia, Poland
    € 30,- Austria, Finland, Ireland, Portugal, Spain, Sweden
    € 35,- Bulgaria, Croatia, Estonia, Greece, Hungary, Latvia, Lithuania, Romania, Slovakia, Slovenia, United Kingdom *

    United Kingdom

    *) Alle invoerrechten en/of belastingen zijn de verantwoordelijkheid van de klant. Ze worden niet door Airforce geïnd en zijn niet inbegrepen in het ordertotaal. Alle kosten die op de bestelling van toepassing zijn dienen bij levering te worden voldaan.

Bekijk alle veelgestelde vragen
loader
Laden...